דוגמנית לובשת שמלת כלה קלאסית חלקה קולקציית 2019 של המעצב ואדים מרגולין

שמלת כלה קלאסית

נשים רבות מסכימות עם העובדה שהכי טוב זה להתחתן בשמלת כלה קלאסית. האם קלאסית 2019 זה אותה הקלאסיקה (או הקלאסה) של 2018? כפי שמסביר מעצב שמלות הכלה המנוסה ואדים מרגולין, למרות הקווים הנקיים, יש גם הבדלים. מסתבר כי כל מעצב שמלות וכל מעצב אופנה שמכבד את עצמו לא אוהב לקפוא על השמרים. הדבר הקבוע הוא הזרימה המתמדת. שזירה של חידושים ביחד עם עיצוב קלאסי, כי אפשר ליהנות מכל העולמות.

למה  דווקא שמלת כלה קלאסית  ?

יש הרבה מאוד סיבות לכך שגם השנה רווחת מאוד הבקשה לעיצוב דגמים קלאסיים דווקא. סיבה חשובה אחת היא שככה פשוט אי אפשר לטעות. דווקא בחתונה, אישה שלא רוצה לטעות, שלא רוצה להתחרט שרוצה ראש שקט, בוחרת בעיצוב קלאסי ונקי. לא לכולן זה מתאים, כמובן, אבל אם את קוראת את השורות הללו והגעת עד לכאן, יתכן מאוד שזה בדיוק מה שמדבר אליך. שמלה שתהלום את גופך ושתיראה עדכנית ונכונה גם כשתצפי בסרט החתונה בעוד חודשים וגם שנים. עכשיו, מחר, מחרתיים או עוד שנתיים, שמלת כלה קלאסית – פשוט כי היא תמיד מתאימה!

מה  בין עצים לבין שמלות כלה ?

אם את מתלבטת בין שמלה מרהיבה אך מתוחכמת לבין שמלת כלה קלאסית, ניזכר יחד בפתגם מפורסם. מכירה את הפתגם מרוב עצים לא רואים את היער? זה נכון לא רק ביער אלא גם כאשר את תרה ומחפשת אחר שמלת הכלה שתהלום אותך. קיים סיכוי גבוה מאוד שדי מהר תחושי סחרחורת אל מול שפע העיצובים האפשריים, מפלי התחרה, הכיווצים, המחשופים, שמלות הפעמון או השובלים המרשימים. אפילו אם מצאת סגנון שמדבר אליך, רגע אחר כך ופתאום ראית משהו אחר, אולי שונה או לא פחות נאה. אם את מרגישה שאת מתקשה לבחור, אם את מרגישה לפעמים שמרוב עצים לא רואים את היער, הבחירה בקו הקלאסי, הנקי, יכולה להוסיף הרבה רוגע לחיים. כאשר יש עוד כל כך הרבה הכנות לחתונה, כאשר צריך להכין את רשימת האורחים, להחליט על תפריט, לבחור הזמנות, להחליט על מקום, אפשר להחליט לסמן את הקו. הולכים על שמלת כלה קלאסית.  עדכנית ל 2019 ואפשר לנשום לרווחה.

ואדים מרגולין, מעצב שמלות הכלה, מתפתח בתחום זה יותר מעשר וחמש עשרה שנים ברציפות. המפגש עם ואדים נינוח, מפני שמרגישים שישנה אוזן קשבת ולא רק איש מקצוע הבקיא בטכניקה. כאשר מולך נמצא מעצב מקצועי ומיומן, קשוב ומעודכן, אפשר לבחור שמלה כלה  שתחמיא לגופך. מה רצוי לך, כתפיים חשופות או זרועות מכוסות? שמלת פעמות מעוגלת או אחרת, יותר מהודקת? בשיחה משותפת, בהבנה משותפת, תותאם לך שמלה שתשב עלייך בול, שתחמיא לגופך בהשראה קלאסית שגם מרגישה נוח.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.